تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های روشن‌دلان کم‌برخوردار مشهدی

  • کد خبر: ۱۸۹۳۹۷
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲
اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های روشن‌دلان کم‌برخوردار مشهدی
به همت بنیاد کرامت رضوی ۳۰۰بسته معیشتی به ارزش ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال میان خانواده‌های روشن‌دلان کم‌برخوردار مشهدی توزیع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدحسین استادآقا، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در آیین اهدای این بسته‌های معیشتی که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، از دستور ویژه تولیت آستان قدس رضوی برای انجام چند اقدام حمایتی از روشن‌دلان به مناسبت روز جهانی نابینایان خبر داد.

به گفته وی، تشرف جمعی از روشن‌دلان استان خراسان‌رضوی به حرم مطهر رضوی یکی از این اقدامات بود که در جریان این برنامه ۱۲۰۰نفر از این روشن‌دلان مهمان آستان قدس رضوی شدند.

استادآقا با بیان اینکه ۲۷۰۰خانواده در مشهد وجود دارند که در میان اعضای آن‌ها فرد نابینا وجود دارد، خاطرنشان کرد: از میان این خانواده‌ها باید برای ۳۰۰ خانواده به دلیل محدودیت‌های بیشتری که دارند، اقدام ویژه‌تری انجام می‌شد و در همین راستا به دستور تولیت آستان قدس رضوی بسته‌های معیشتی برای رفع نیاز‌های خانواده و نیز کمک به معاش آن‌ها تهیه شد که این بسته‌ها امروز با حضور خدام حرم مطهر رضوی به منازل آن‌ها ارسال شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->